Browsing by Advisor "Ramos Ramírez, Alfredo David"
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Análisis e implementación del Marketing Digital en la fidelización de clientes mediante el Community Manager en empresas del sector fitness en Lima Metropolitana
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoThe purpose of this research is to demonstrate the importance of Digital Marketing, applied through the Community Manager, with the aim of achieving customer loyalty in companies in the fitness sector; through its social ... -
Impacto de la transformación digital para la creación de ventajas competitivas en empresas de servicio de transporte y almacenamiento de Lima Metropolitana
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoIn this research, we will explain and define different terms such as digital transformation, its elements and also the different competitive advantages that this change generates. The general objective of this research is ... -
Influencia de la calidad del servicio online en la satisfacción de los clientes Centennial y Millennial en los hoteles de 3 y 4 estrellas enfocado a los sitios webs
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoThe following study proposes the relationship between the quality of online service and customer satisfaction when using the website of 3- and 4-star hotels focused on the period of the COVID - 19 pandemic. In addition, ... -
Influencia del marketing digital en el posicionamiento de la organización social Marki en voluntarios en el periodo 2021-2
(Universidad de Lima, 2022)Acceso abiertoThe present research aims to identify the degree of Influence of digital marketing in the positioning of the social organization Marki in volunteers in the period 2021-2. The type of research is applied, with a correlative-causal ... -
Relación de la digitalización de productos bancarios del Banco BBVA Perú en la ventaja competitiva en Lima Metropolitana
(Universidad de Lima, 2022)Acceso abiertoThis research aims to find the relationship between the digitization of banking products and the competitive advantage in Banco BBVA Peru, in which three specific objectives were set, finally managing to identify the ... -
La satisfacción del cliente y la calidad de servicio del click and collect de una empresa del sector retail en Lima Metropolitana
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoEl rápido crecimiento del comercio electrónico ha generado que muchas empresas del sector retail implementen el servicio de click and collect para poder cumplir satisfactoriamente con la entrega de los productos. Sin ...