• Hogar SOS 

      Aguilar Velazco, Liz Margot; Bonilla Celis, Carlos Alberto; Galvez Rojas, Pedro Francisco; Solorzano Carranza, Víctor Manuel (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      The main objective of the Master's Thesis "Hogar SOS" is to evaluate the viability of a business model through a digital platform for domestic emergency care in Lima, Peru. Having achieved the feasibility objectives of the ...
    • Negocio de E-Learning enfocado en el desarrollo de habilidades y exploración de intereses vocacionales para jóvenes 

      Bustamante Carvallo, Marlene Michele; Garland Reyes, Alvaro Javier; Rodriguez Gonzales, Jorge Andres; Bustamante Carvallo, Marlene Michele; Garland Reyes, Alvaro Javier; Rodriguez Gonzales, Jorge Andres (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      Globally, the e-learning market already reaches figures above 100 billion dollars and projections indicate that it will triple within five years (Toro Dupouy, 2020). Similarly, in Latin America, the e-learning market is ...
    • PANEX – Pan Express 

      Reymundo Niño Neira, Carlos Alfonso; Ospinal Huanqui, Jose Manuel (Universidad de Lima, 2022)
      Acceso abierto
      PANEX is a bread delivery app that seeks to satisfy the needs of its two target audiences thanks to its double value proposition: for users it is the “Netflix of bread” because it is bread by subscription. Thanks to our ...
    • Realidad aumentada para el Sector Retail 

      Benites Moreno, Mireya Milagros; Bocanegra Siu, Tatiana (Universidad de Lima, 2021)
      Acceso abierto
      El comercio electrónico en el Perú viene incrementándose son más las personas que prefieren usar un canal digital para adquirir productos y/ o servicios. Bajo este contexto, la realidad aumentada está tomando protagonismo ...