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    • Gamit! Icing on the Cake for Mathematics Gamification 

      Rincon-Flores, Elvira G.; Santos-Guevara, Brenda N.; Martinez-Cardiel, Lizette; Rodriguez Rodriguez, Nadia Katherine; Quintana Cruz, Hernan Alejandro; Matsuura Sonoda, Alberto (MDPI, 2023)
      Acceso abierto
      Gamification has permeated education as a strategy to improve the teaching-learning process. Research shows that gamified reward systems based on badges, leaderboards, and avatars modifies the learning environment and ...
    • Gamit! Interactive platform for gamification 

      Rincon-Flores, Elvira G.; Rodriguez Rodriguez, Nadia Katherine; Santos-Guevara, Brenda N.; Matsuura Sonoda, Alberto; Quintana Cruz, Hernan Alejandro (IEEE, 2022)
      Acceso restringido
      Gamit! is a software platform that enables instructors to use gamification concepts and techniques in their classrooms. Currently, the platform allows instructors to create leaderboards and use badges to incentivize students ...
    • Utilización de videojuegos en la industria y en la educación 

      Quintana Cruz, Hernan Alejandro (Universidad de Lima, Facultad de Ingeniería Industrial, 2022)
      Acceso abierto
      Los videojuegos son productos digitales que se vienen aplicando en diversos contextos que no son necesariamente lúdicos dado que contienen características que permiten la mejora de diversas habilidades de parte de los ...