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    • Branding: contribución comunicacional de la alianza estratégica entre Umbro y el Club Universitario de Deportes para mejorar la exposición de marca 

      Ibañez Esteban, Renzo (Universidad de Lima, 2017)
      Acceso abierto
      El principal objetivo dentro del trabajo de investigación fue comprobar que existen diversos beneficios comunicacionales dentro de la alianza estratégica, de más de 20 años, entre la marca Umbro y el Club Universitario de ...
    • Corruption and paradoxes in alliances 

      Nieva Chávez, Ricardo (Springer Verlag, 2019)
      Acceso restringido
      In order to study corruption when a person can adjudicate over property rights, we extend the Tullock contest model by letting identical workers and a non-productive enforcer, who is more effective at fighting, contest ...
    • The build-borrow-or-buy framework 

      Moreno León, Jorge Francisco (Universidad de Lima, Facultad de Ciencias Empresariales y Económicas, Carrera de Negocios Internacionales, 2022)
      Acceso abierto
      This academic paper covers the subject of the build-borrow-or-buy framework and its use in international business. The multinational companies use the build-borrow-or-buy framework to know if a company, which has the intend ...