Now showing items 1-3 of 3

    • Data on the Facebook marketing strategies used by fast-food chains in four Latin American countries during the COVID-19 lockdowns 

      Rozas Urrunaga, Lucila Jimena; Castronuovo, Luciana; Busse Cárdenas, Peter; Mus, Sophia; Barnoya, Joaquín; Garrón, Alejandra; Tiscornia, María Victoria; Guanieri, Leila (BioMed Central Ltd, 2021)
      Acceso abierto
      Objectives: During the COVID-19 pandemic, most countries implemented lockdowns that motivated changes in the dietary patterns, physical activity, and body mass index (BMI) of consumers worldwide, as well as the emergence ...
    • Luchamaniacs: creación de contenido para una comunidad de lucha libre en crecimiento 

      Acha Suárez, Mario Alfredo Luis; Espinoza Torres, Andry Cristhian (Universidad de Lima, 2019)
      Acceso abierto
      Luchamaniacs es una fanpage de Facebook que nació con la idea de acercarse a la comunidad de seguidores de la lucha libre de habla hispana con el objetivo de generar interacción y de hacernos conocidos en la plataforma. ...
    • Las prácticas políticas en la comunidad digital de Facebook: @Deslengua2 

      Avellaneda Prieto, Ana Sofía; Barzola San Miguel, Luis Enrique; Marchena Grillo, Sergio; Moreno Vallejo, Carmen Maria; Serrano Gonzales, Cristian Fabricio; Vargas Solis, Sheyla Nohemi (Universidad de Lima, 2020)
      Acceso abierto
      This research is relevant since it seeks to analyze and highlight the importance of digital media for information spaces and political debate. The results of the findings will also contribute to determining the effectiveness ...