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    • Brands in young consumers' Instagram contents: Elements of brand identity enable their use to promote group belonging 

      Vargas Bianchi, Lizardo (IEEE Computer Society, 2021)
      Acceso restringido
      The desire to belong to a group is a characteristic of the human social condition. This quality influences an individual's choice and consumption of brands and products. The belonging-oriented consumption model explains ...
    • Dejavú Lat – amiguitos (Lyric video): conceptualización, dirección y animación 

      Llosa Rios, Carolina (Universidad de Lima, 2021)
      Acceso abierto
      Este informe da cuenta de la producción del lyric video de Amiguitos, canción de la banda peruana Dejavú Lat. El video tiene como objetivo impulsar el último sencillo de la banda, pero a diferencia de otros videos del ...
    • Está bien no estar bien 

      Olivas Macassi, Pierinna Nicolle (Universidad de Lima, 2020)
      Acceso abierto
      Está Bien No Estar Bien (It is ok not to be ok)is a photographic project about depression, in which, through documentary photography, I portray two women aged 25 and 26 with depression, using the social network Instagram ...
    • Palabrita de Granger: creación y edición de contenidos para una comunidad de jóvenes lectores 

      Hualpa Vega, Intabay Alexandra (Universidad de Lima, 2020)
      Acceso abierto
      Palabrita de Granger es una cuenta de Instagram que nació con la idea de acercarse a la comunidad de jóvenes lectores de Hispanoamérica, con el objetivo de generar interacción con ellos y forjarse como un referente de ...
    • Transition stories: Analysis of Peruvian FTM Instagram posts 

      Bossio Montes de Oca, Juan Fernando (IEEE Computer Society, 2021)
      Acceso restringido
      Exploratory study on the use of Instagram by young trans men from Peru to communicate about their changes and experiences. Eighteen public profiles of trans young men were found, six of them were selected considering impact ...