Show simple item record

dc.contributor.authorGuillen Rivera, Franchessca Angélica
dc.contributor.authorQuiroz Patiño, Andrea Mercedes
dc.date.accessioned2024-06-24T15:18:05Z
dc.date.available2024-06-24T15:18:05Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationGuillen Rivera, F. A., & Quiroz Patiño, A. M. (2024). Moda y ecología: multinacionales fast fashion, huella de carbono y percepciones de los consumidores españoles y peruanos. Desafíos: Economía Y Empresa, (004), 81-97. https://doi.org/10.26439/ddee2024.n04.5906 https://doi.org/10.26439/ddee2024.n04.5906es_PE
dc.identifier.issn2955-8093
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12724/20708
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherUniversidad de Lima
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.sourceRepositorio Institucional Ulima
dc.sourceUniversidad de Lima
dc.subjectPendiente
dc.subject.classificationPendiente
dc.titleModa y ecología: multinacionales fast fashion, huella de carbono y percepciones de los consumidores españoles y peruanoses_PE
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.otherArtículo
dc.identifier.journalDesafíos: Economía Y Empresa
dc.publisher.countryPE
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.26439/ddee2024.n04.5906
dc.contributor.studentGuillen Rivera, Franchessca Angélica (Negocios Internacionales)
dc.contributor.studentQuiroz Patiño, Andrea Mercedes (Negocios Internacionales


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess