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Mostrando ítems 1-6 de 6
Implementación de la plataforma tecnológica de recomendación como caso de estudio de mejora en la empresa DEBUG S.A.C.
(Universidad de Lima, 2020)
Acceso abierto
DEBUG S.A.C is a company dedicated to the production of highly specialized software and has no presence in the market for non-specialized products. TRecomiendo is based on the platform of a project developed for a particular ...
Venta de agua no embotellada
(Universidad de Lima, 2020)
Acceso abierto
This project evaluates the viability of the commercialization business of purified nonbottled water considering the current problem, worldwide, in terms of consumption of unhealthy foods generating diseases, aliments and ...
Aplicación de tecnología blockchain para la trazabilidad de muestras de laboratorio
(Universidad de Lima, 2020)
Acceso abierto
In times where digital transformation takes center stage to respond to the new needs and habits acquired by society, disruptive business models arise for guarantee to the end user the inalterability, transparency and ...
Modelo de negocio de una plataforma para el cuidado de mascotas
(Universidad de Lima, 2020)
Acceso abierto
|n the last 10 years having a pet have changed from just kept and feed it to be part of our family as a member. This change in the mind-set of the society develop a paternal bond
with them which lead us to go from being ...
Aplicación de cristales multilaminados en entidades financieras y comerciales Lam Peru S.A.C.
(Universidad de Lima, 2020)
Acceso abierto
El presente estudio nace de la necesidad de dar a conocer una nueva estrategia de implementación de cristales multilaminados para una reducción de gastos y aumento de seguridad. En la investigación se determina como afecta ...
Criterios para la toma de decisiones en publicidad entre gerentes de marketing: un análisis cualitativo
(Universidad de Lima, 2020)
Acceso abierto
Several studies mention that experience, feeling and knowledge are the factors that intervene in a purchase decision influenced by advertising stimuli. However, there is little literature exploring the criteria of marketing ...