Buscar
Mostrando ítems 1-4 de 4
Analysis of advertising in the multimedia environment of children and adolescents in Peru
(Routledge, 2018)
Acceso restringido
I examined advertising of healthy and unhealthy food and beverage
products across television, Facebook, outdoors, and bodegas. I used
content analysis to describe the types of advertised food products,
the persuasive ...
Parental Monitoring of Children’s Television Viewing in a Sample of Peruvian Caregivers
(Routledge, 2018)
Acceso restringido
Parental monitoring of children’s television viewing is an important family practice that
helps children understand the messages they find on advertisements and program
content. Research points at different dimensions ...
El nuevo cine peruano: Un panorama
(The Johns Hopkins University Press, 2018)
Acceso restringido
Se destaca el aumento en este siglo de la producción cinematográfica en el Perú, y el incremento sustancial de su variedad temática, narrativa y estilística. Se señala como causa de estos cambios a la tecnología digital ...
Niños YouTubers y el proceso de creación de videos: evidencia de competencias transmedia en acción
(Universidad de Guadalajara., 2018)
Acceso abierto
Analiza el proceso de creación y difusión de videos que desarrollan niños
YouTubers peruanos para comprender el tipo de habilidades que se despliegan en dicho
proceso a través del método de la etnografía digital. Los ...