Buscar
Mostrando ítems 1-4 de 4
Inverted Classroom in Self-regulated Learning during the Covid-19 Pandemic in University Students
(Webology, 2022)
Acceso abierto
The year 2020, the Peruvian authorities decreed the development of virtual learning in universities, due to the appearance of the pandemic that originated the COVID.19, in order to avoid the increase of contagions, it is ...
Personal factors associated with satisfaction with tutoring in engineering students
(Karadeniz Technical University, 2021)
Acceso abierto
The tutoring of university students is very relevant for the achievement of engineering learning and personal factors are associated with satisfaction, establishing that the knowledge of these factors makes it possible to ...
Impacto del mindfulness en el rendimiento académico de estudiantes universitarios: una revisión sistemática de literatura con VOSviewer
(Universidad Marcelino Champagnat, 2021)
Acceso abierto
La presente investigación tiene por objetivos determinar el nivel de impacto de la exclusión de algunos términos claves en la coocurrencia acerca del tema “Impacto del mindfulness en el rendimiento académico de estudiantes ...
Creencias y representaciones del envejecimiento en alumnos universitarios de Psicología
(Asociación Española de Psicogerontología, 2020)
Acceso abierto
La siguiente investigación cualitativa tiene por objetivo explorar y comparar de ideas, creencias y
representaciones en torno al envejecimiento en estudiantes universitarios de los primeros ciclos, intermedios y
avanzados ...