• español
    • English
  • Policies
  • English 
    • español
    • English
  • Login
Search 
  •   Repositorio Institucional ULima
  • Revistas Ulima
  • Trends Marketing
  • Search
  •   Repositorio Institucional ULima
  • Revistas Ulima
  • Trends Marketing
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

¿Qué tan responsables son algunas marcas de bebidas lácteas funcionales en la comunicación de los anuncios publicitarios? 

Garzón Medina, Carolina; Forero Molina, Sara Catalina (Universidad de Lima, Carrera de Marketing, 2019)
Acceso abierto
La elección de una marca de bebidas lácteas funcionales se orienta por dos dimensiones emocionales primarias, por un lado, la sensación de placer o agrado de un estímulo, y por el otro, la excitación o la intensidad ...

Contacto: repositorio@ulima.edu.pe

Todos los derechos reservados. Diseñado por Chimera Software
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsAdvisorsAuthors UlimaArea / Line of researchCategory / SubcategoryDocument typeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsAdvisorsAuthors UlimaArea / Line of researchCategory / SubcategoryDocument type

My Account

LoginRegister

Discover

Category / SubcategoryCiencias empresariales / Marketing (1)Subject
Advertising (1)
Bebidas sin alcohol (1)Industria láctea (1)
Marcas comerciales (1)
Milk industry (1)Date2019 (1)

Contacto: repositorio@ulima.edu.pe

Todos los derechos reservados. Diseñado por Chimera Software