Listar Comunicación por tema "Bebidas energéticas"
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Campaña de comunicación integral para el lanzamiento de la bebida energizante Boom Power
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoBoom Power is an energy drink that belongs to Bebidas Nacionales S.A.C. group, a Peruvian company that produces its products in the national territory. This product is launched in response to the target need for a natural ... -
Campaña de lanzamiento Boom Power
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoEn el presente trabajo desarrollamos la campaña de lanzamiento 360° de la bebida energizante “Boom Power” que tendrá una duración de tres meses. Está dirigida a jóvenes y adultos de 20 a 30 años que llevan un estilo de ... -
Campaña de lanzamiento de la nueva bebida energizante Boom Power en Lima Metropolitana
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoAccording to Euromonitor's Energy Drinks in Peru report, in 2022 there was an increase in energy drink sales, as consumers returned to their old lifestyles that were paused by the COVID 19 pandemic. For this reason, the ... -
Campaña de lanzamiento para la marca de bebida energética Boom Power
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoThe following project is the brand creation and launch strategy for Boom Power, a 100% Peruvian energy drink. The main objective was the construction of brand guidelines and design that represents a healthier alternative ... -
Campaña integral de lanzamiento de bebida energética “Boom Power”
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoThe present work seeks to develop the launch campaign of the new energy drink Boom Power in the Peruvian market. The following campaign lasts 6 months and consists of the intrigue, launch and maintenance phases, with the ... -
Lanzamiento de bebida energizante “Boom Power”
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoThe objective of this work is to launch the energy drink "Boom Power" made from natural ingredients such as maca, ginseng and Yacon extract, products that work as excellent stimulants and antioxidants for human ...