• español
    • English
  • Políticas
  • español 
    • español
    • English
  • Acceder
Ver ítem 
  •   Repositorio Institucional ULima
  • Libros y capítulos
  • Psicología
  • Ver ítem
  •   Repositorio Institucional ULima
  • Libros y capítulos
  • Psicología
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Thinking about my toddler: Can a psychoanalytic toddler group enhance reflective functioning capacities in parents?

Thumbnail
Fecha
2013
Autor(es)
Asquith, Kay
Prützel Thomas, Anna
Camino Rivera, Carolina
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Resumen
This book explores how psychoanalytic principles can be applied when working with parents and toddlers in groups. Illustrated with lively observations, it discusses how these parent-toddler groups can be an effective medium for early intervention during a period which is critical for the negotiation of a child’s central emotional issues.
URI
https://hdl.handle.net/20.500.12724/5631
Cómo citar
Camino Rivera, C., Asquith, K., & Prützel-Thomas, A. (2013). Thinking about my toddler: Can a psychoanalytic toddler group enhance reflective functioning capacities in parents? En M. Zaphiriou Woods, & I.-M. Pretorius (Eds.), Parents and Toddlers in Groups: A Psychoanalytic Developmental Approach (pp. 174-178). London: Routledge.
Editor
Routledge
Temas
Parent and child
Social groups
Child analysis
Padres e hijos
Grupos sociales
Psicoanálisis infantil
Coleccion(es)
  • Psicología [2]


Contacto: [email protected]

Todos los derechos reservados. Diseñado por Chimera Software
 

 

Listar

Todo el RepositorioComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosTemasAsesoresAutores UlimaTipos de documentoEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosTemasAsesoresAutores UlimaTipos de documento

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

Contacto: [email protected]

Todos los derechos reservados. Diseñado por Chimera Software