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Mostrando ítems 1-4 de 4
Estrategias digitales de difusión museística en tiempos del COVID-19. Estudio comparativo entre Ecuador, España y Perú
(Universidad de Lima, 2021)
Acceso abierto
Las estrategias de comunicación implementadas por los museos tras la crisis sanitaria del COVID-19 enfrentaron el cierre de las instituciones de cara al público. De allí la necesidad de contrastar cómo Ecuador, España y ...
Docentes frente al covid-19: cambios percibidos en Chile y Perú
(Pontificia Universidad Javeriana, 2021)
Acceso abierto
Este artículo de investigación busca describir la percepción de los docentes sobre sus condiciones y los cambios en sus
prácticas pedagógicas a partir de la emergencia sanitaria
causada por el covid-19. Participaron del ...
Data on the Facebook marketing strategies used by fast-food chains in four Latin American countries during the COVID-19 lockdowns
(BioMed Central Ltd, 2021)
Acceso abierto
Objectives: During the COVID-19 pandemic, most countries implemented lockdowns that motivated changes in the dietary patterns, physical activity, and body mass index (BMI) of consumers worldwide, as well as the emergence ...
Influencers in quarantine: Adaptation of their contents and production formats
(IEEE Computer Society, 2021)
Acceso restringido
This paper describes the changes in the content and production formats of Peruvian influencers in the context of the COVID-19 pandemic. Based on semi-structured interviews it was found that the process of adaptation was ...