Show simple item record

dc.contributor.authorEnriquez Vivanco, Almendra Jasmine
dc.date.accessioned2020-10-20T05:42:41Z
dc.date.available2020-10-20T05:42:41Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationEnriquez Vivanco, A. J. (2020). Campaña de comunicación integral para la Asociación Peruana de Agencias de Viajes y Turismo - APAVIT Perú [Trabajo de suficiencia profesional para optar el Título Profesional de Licenciado en Comunicación, Universidad de Lima]. Repositorio Institucional Ulima. https://hdl.handle.net/20.500.12724/11779es_PE
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12724/11779
dc.description.abstractThe following project proposes an integrated communications campaign for the Peruvian Travel and Tourism Agencies Association - APAVIT. The campaign objectives are the following: to make the association known, to strengthen its image within the sector, to communicate the benefits of traveling through travel agencies and to motivate the target audience to continue traveling while hiring the services of a travel and tourism agency. To achieve this, an analysis of the current global context was made in the context of the pandemic caused by the COVID-19 virus along with a survey and in-depth interviews to a sample of the target audience. Subsequently, the campaign strategy and creative pieces are presented to achieve the objectives in the most effective way possible, highlighting the value of reliability, security and responsibility.en_EN
dc.description.abstractEl siguiente trabajo propone una Campaña de comunicación integral para la Asociación Peruana de Agencias de Viajes y Turismo - APAVIT. Los objetivos de la campaña son: dar a conocer a la asociación, fortalecer su imagen dentro del sector, comunicar los beneficios de viajar por medio de agencias de viaje y motivar al público objetivo a seguir viajando contratando los servicios de una agencia de viaje y turismo. Para lograrlo se hizo un análisis del contexto global actual en marco de la pandemia causada por el virus Covid-19, una encuesta y entrevistas a profundidad a una muestra del público objetivo. A continuación, se presenta la estrategia de la campaña y las piezas creativas para lograr cumplir los objetivos de la manera más efectiva posible, resaltando los valores de confianza, seguridad y responsabilidad.es_PE
dc.formatapplication/pdfes_PE
dc.language.isospaes_PE
dc.publisherUniversidad de Limaes_PE
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.sourceRepositorio Institucional - Ulimaes_PE
dc.sourceUniversidad de Limaes_PE
dc.subjectAdvertising campaignsen_EN
dc.subjectTravel agenciesen_EN
dc.subjectTourismen_EN
dc.subjectCampañas publicitariases_PE
dc.subjectMarketinges_PE
dc.subjectAgencias de viajees_PE
dc.subjectTurismoes_PE
dc.subject.classificationComunicación / Comunicación corporativaes_PE
dc.titleCampaña de comunicación integral para la Asociación Peruana de Agencias de Viajes y Turismo - APAVIT Perúes_PE
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
thesis.degree.disciplineComunicaciónes_PE
thesis.degree.grantorUniversidad de Lima. Facultad de Comunicación.es_PE
thesis.degree.levelTítulo Profesionales_PE
thesis.degree.nameLicenciado en Comunicaciónes_PE
dc.publisher.countryPEes_PE
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.08.00
renati.author.dni70319022
renati.jurorMuñiz Iturburu, Beatriz
renati.jurorAcuña Pereda, Mario
renati.jurorLock Chavera, Alexei
renati.levelhttp://purl.org/pe-repo/renati/level#tituloProfesional
renati.typehttps://purl.org/pe-repo/renati/type#trabajoDeSuficienciaProfesional
renati.discipline322026
ulima.catOI


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess