Browsing Administración by Subject "Branding (Marketing)"
Now showing items 1-5 of 5
-
Camiones Hyundai: desarrollo y reposicionamiento en el mercado automotriz peruano
(Universidad de Lima, 2021)Acceso abiertoThe present work analyzes the situation of the Hyundai Trucks Brand developing alternative solutions to develop and reposition it in the Peruvian automotive market. Hyundai trucks are marketed in Peru since 2007 through ... -
Estudio de posicionamiento de marca en la empresa familiar Pepe el Toro en Chimbote-Ancash en el año 2021
(Universidad de Lima, 2021)Acceso abiertoThe main objective of this research work is to demonstrate the level of Branding by the PEPE EL TORO SAC truck company and to develop a management improvement proposal through knowledge of the subject, the application of ... -
Gestión de trade marketing y ventas en el canal tradicional para la Compañía K+S Perú S.A.C.
(Universidad de Lima, 2021)Acceso abierto¿Puede K+S Perú mejorar su gestión de ventas y planes de trade marketing con el objetivo de aumentar su volumen de venta, mejorar la cobertura de producto y presencia de marca en el punto de venta? Siendo estos los problemas ... -
La influencia del branding en el posicionamiento de una marca de cerveza importada en Lima Metropolitana
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoThe purpose of this study is to measure the influence of Corona Extra beer’s branding on its positioning in Lima Metropolitana. Likewise, three specific objectives were set for the research: to measure the influence of ... -
Propuesta estratégica de posicionamiento que incremente la audiencia de Radio San Francisco en la ciudad de Cajamarca 2021
(Universidad de Lima, 2022)Acceso abiertoRadio San Francisco is a radio station that has almost 4 decades at the service of the Cajamarquina population through the modulated transmission frequency. Being present in the market for so many years has implied a ...