Show simple item record

dc.contributor.advisorGatjens Cáceres, Christopher Joseph
dc.contributor.authorMondragon Ruiz, Lady Stephanie
dc.date.accessioned2022-12-12T14:43:09Z
dc.date.available2022-12-12T14:43:09Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationMondragon Ruiz, L.S. (2022). Del papel al digital: la experiencia evoluciona [Trabajo de suficiencia profesional para optar el Título Profesional de Licenciado en Comunicación, Universidad de Lima]. Repositorio Institucional de la Universidad de Lima. https://hdl.handle.net/20.500.12724/17232es_PE
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12724/17232
dc.description.abstractThese 13 years of professional experience have taught me to be constant and strong. Some campaigns are an important part of my career such as: ¨Empty pages¨ for El Bocón, “We give you what we promise” and “Viste el videíto” for Entel, “Bolívar rinse” and the launch of WOWMOM brand for Alicorp, among others. I’ve worked on campaigns focused on the offline world and, now, most of the efforts - strategic, creative, production, media- are focused on being effective at online platforms. We’re just half way there.en_EN
dc.description.abstractEstos 13 años de experiencia profesional me han enseñado a ser constante y firme. Algunas campañas son parte importante en mi carrera como “Páginas vacías” para el diario El Bocón, “Te damos lo que prometemos” y “Viste el videíto” para Entel, “Bolívar enjuague” y el lanzamiento de la marca WOWMOM para Alicorp, entre otras. He trabajado campañas enfocadas en el mundo offline y, ahora, la mayoría de los esfuerzos a todo nivel -estratégico, creativo, producción, medios- está enfocado a ser efectivos en la plataforma online. Recién estamos a mitad de camino.es_PE
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherUniversidad de Lima
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.sourceRepositorio Institucional - Ulimaes_PE
dc.sourceUniversidad de Limaes_PE
dc.subjectAdvertising campaignsen_EN
dc.subjectCampañas publicitariases_PE
dc.subject.classificationComunicación / Publicidad y marketinges_PE
dc.titleDel papel al digital: la experiencia evolucionaes_PE
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
thesis.degree.disciplineComunicaciónes_PE
thesis.degree.grantorUniversidad de Lima. Facultad de Comunicación.es_PE
thesis.degree.levelTítulo Profesionales_PE
dc.type.otherTrabajo de suficiencia profesional
thesis.degree.nameLicenciado en Comunicaciónes_PE
dc.publisher.countryPE
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.08.00
renati.author.dni44799613
renati.jurorMuñiz Iturburu, Beatriz
renati.jurorLizarzaburu Velasquez, Carlos Enrique
renati.jurorGatjens Cáceres, Christopher Joseph
renati.levelhttp://purl.org/pe-repo/renati/level#tituloProfesional*
renati.typehttps://purl.org/pe-repo/renati/type#trabajoDeSuficienciaProfesional*
renati.discipline322026
ulima.catOI


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess