Estudio de caso: GlaxoSmithKline Perú
View/ Open
Trabajo
(application/pdf: 2.428Mb)
(application/pdf: 2.428Mb)
Date
2018Author(s)
Advisor(s)
Metadata
Show full item recordAbstract
The following research was done through the empirical method. In it, will be described and evaluated the context in which the british pharmaceutical company GlaxoSmithKline Peru is today, emphasizing the problem that the business unit: consumer healthcare, is going through. It will specify and question the problem that currently exists in the commercial area of the company and how it affects the sales of the business. In addition, the situation that the pharmaceutical industry is currently facing will be explained, as well as the difficulties and trends that have arisen in the Peruvian state recently. El siguiente trabajo, se realizó a través del método empírico. En él, se describirá y evaluará el contexto en el que hoy en día se encuentra la empresa británica de productos farmacéuticos GlaxoSmithKline Perú, realizando énfasis en el problema que atraviesa la unidad de negocio: consumo de la salud. Se precisará y cuestionará el problema que existe actualmente en el área comercial de la empresa y como este afecta a las ventas del negocio. Además, se explicará la situación que está enfrentando en la actualidad la industria farmacéutica, tanto como las dificultades y las tendencias que han surgido en el estado peruano recientemente.
How to cite
Flores Uzategui, C. J. (2018). Estudio de caso: GlaxoSmithKline Perú [Trabajo de suficiencia profesional para optar el Título Profesional de Licenciado en Marketing, Universidad de Lima]. Repositorio institucional de la Universidad de Lima. http://doi.org/10.26439/ulima.tesis/11298Publisher
Universidad de LimaCategory / Subcategory
Ciencias empresariales / MarketingSubject
Collections
The following license files are associated with this item: