• Campaña de comunicación integral para el lanzamiento de la bebida energizante Boom Power 

      Reyes Rodriguez, Winnie Michelle; Vecco Diaz, Valeria Ximena (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      Boom Power is an energy drink that belongs to Bebidas Nacionales S.A.C. group, a Peruvian company that produces its products in the national territory. This product is launched in response to the target need for a natural ...
    • Campaña de lanzamiento de Mutant Store 

      Oshiro Romero, Christian; Zegarra Tirado, Alvaro Santiago (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      This work focuses on the creation of the launch campaign for the Mutant Store chain of stores, a brand specializing in sports supplements that aims to meet the unique needs of the Peruvian consumer through a different value ...
    • Campaña de lanzamiento de Mutant Store 

      Montedoro Navarrete, Diana Patricia; Orellana Cuyos, Andrea Paola (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      The present project consists of creating a launch campaign for Mutant Store's virtual and physical stores, an exclusive retailer of Mutant sports supplements, Canadian products. The campaign aims to achieve a 20% market ...
    • Campaña de lanzamiento para la nueva tienda de suplementos deportivos Mutant Store 

      Chimoy More, Valeria Alejandra; Cruz Liñer, Elinore Roxana (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      The present project involves creating a launch campaign for Mutant Store, a sports supplements store set to commence operations in November 2023. The plan's primary goals are to secure a 20% market share in digital channels ...
    • Campaña integral de lanzamiento de bebida energética “Boom Power” 

      Alvizuri Tomasto, Bianca Alessia; Quispe Medrano, Valeria (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      The present work seeks to develop the launch campaign of the new energy drink Boom Power in the Peruvian market. The following campaign lasts 6 months and consists of the intrigue, launch and maintenance phases, with the ...
    • Estrategia de marketing digital para la campaña de lanzamiento del ebook Destino Amor, escrito por Danny Hinojosa, del género romance juvenil LGBTQI+. 

      Hinojosa Menéndez, Danny (Universidad de Lima, 2021)
      Acceso abierto
      El presente proyecto llevó a cabo la planificación y creación de la Campaña Integral de Publicidad para el lanzamiento de la novela de romance juvenil Destino Amor escrita por mí, Danny Hinojosa. Esto se realizó con el fin ...
    • “Fooda”. creación de un Social Media Agency y un estudio de caso: Hayai Makis 

      Villar Vilca, Mónica del Pilar; Pizarro Domingo, María Fernanda (Universidad de Lima, 2021)
      Acceso abierto
      El presente trabajo consiste en presentar el proceso de creación de una agencia de social media marketing y branding, especializada en negocios del rubro gastronómico. A través del proyecto, se pudo hacer seguimiento a ...
    • Lanzamiento de bebida energizante “Boom Power” 

      Jimenez Gutierrez, Mariana Fernanda; Lujan Garcia, Rebecca Iza (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      The objective of this work is to launch the energy drink "Boom Power" made from natural ingredients such as maca, ginseng and Yacon extract, products that work as excellent stimulants and antioxidants for human ...
    • Mutant Store 

      Mendoza Cabrera, Angela Patricia; Silva Cubillas, Stefany María (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      Mutant Store es una cadena de suplementos deportivos que pertenece a la organización Mazeta S.A.C, recientemente constituida para la apertura de tiendas Mutant Store. Esta cadena se lanza debido a la proyección del incremento ...