• español
    • English
  • Politics
  • English 
    • español
    • English
  • Login
View Item 
  •   Institutional Repository ULima
  • Tesis
  • Licenciatura
  • Marketing
  • Tesis
  • View Item
  •   Institutional Repository ULima
  • Tesis
  • Licenciatura
  • Marketing
  • Tesis
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Implementación del customer relationship management en la satisfacción de los atletas de las universidades privadas de Lima Metropolitana

Thumbnail
Date
2025
Author(s)
Perry Castro, Catalina
Advisor(s)
Pendiente
Metadata
Show full item record
Abstract
Pendiente
 
Pendiente
 
URI
https://hdl.handle.net/20.500.12724/23672
Publisher
Universidad de Lima
Subject
Pendiente
Collections
  • Tesis [79]


Contact Us: [email protected]

Todos los derechos reservados. Diseñado por Chimera Software
 

 

Browse

All of RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsAdvisorsAuthors UlimaDocument typeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsAdvisorsAuthors UlimaDocument type

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us: [email protected]

Todos los derechos reservados. Diseñado por Chimera Software