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Plan de marketing para implementación de restaurante Tex-Mex en Lima
(Universidad de Lima, 2020)
Acceso abierto
The big offer of restaurants in the city of Lima makes difficult for new brands to position and differentiate from competitors. Therefore, this work seeks to determine the conditions a restaurant should accomplish for being ...
La influencia del producto, precio y promoción en la decisión de compra de smartphones en las mujeres millennials de Lima Metropolitana
(Universidad de Lima, 2020)
Acceso abierto
In this research work, three variables were evaluated within the Marketing mix: the product, price and promotion in the behavior of buying Smartphones in millennial women
living in Lima Metropolitana. And, that is because ...
Rutinas alimenticias en el hogar y el desperdicio de alimentos
(Universidad de Lima, 2020)
Acceso abierto
Reducing food waste in the world is one of the greatest challenges towards a sustainable world.
One third of the food produced around the globe is being thrown away. A household plays an important stage of food collection, ...
Plan de marketing para el relanzamiento de macerados artesanales de pisco Saphi
(Universidad de Lima, 2020)
Acceso abierto
En el presente plan de marketing se investigó la factibilidad del relanzamiento de la
marca de macerados artesanales de Pisco 1972 bajo el nombre Saphi en el mercado de
bebidas alcohólicas de Lima Metropolitana, para ello ...