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El rol del marketing en los centros educativos de pre y posgrado

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Trabajo_Resumen
(application/pdf: 56.55Kb)
Trabajo
(application/pdf: 1.168Mb)
Autorización
(application/pdf: 216.6Kb)
Reporte de similitud
(application/pdf: 18.20Mb)
Date
2023
Author(s)
Zegarra Barraza, Isabel Rosario
Advisor(s)
Ramírez Parco, Carlos Marcelino
Metadata
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Abstract
Professional with more than 20 years of experience in educational management, marketing, talent, and pre and post graduate Campus processes in Institutions nationally and internationally. I am currently an external consultant for the ESAN University, Marketing and Sales Manager of the CEPEBAN Institute (Peruvian Center for Banking Studies) and Member of the Board of Directors of the Association of Graduates of INCAE Business School, where I assume the presidency of the Networking network of said association. In addition, I am a founding partner of ROS Executive Education, a consultancy specialized in educational management. I have certifications in Google Analytics advanced level and Virtual Education. I have attended conferences such as CADE Education 2022 and International Seminars such as APEC 2015 (Philippines) where I was a speaker to share the educational experience "Beca 18". I am currently studying English at the University of Piura.
 
Soy una profesional con más de veinte años de experiencia en gestión educativa, marketing, talento y procesos de campus de pre y posgrado en instituciones nacionales y extranjeras. En la actualidad, soy consultora externa de la Universidad ESAN, gerente de Marketing y Ventas del Instituto Cepeban (Centro Peruano de Estudios Bancarios) y miembro de la junta directiva de la Asociación de Graduados de INCAE Business School, donde asumo la presidencia de su red de networking. Además, soy socia fundadora de ROS Executive Education y consultora especializada en gestión educativa. Cuento con certificaciones en Google Analytics, nivel avanzado, y educación virtual. He asistido a encuentros como la CADE Educación 2022 y a seminarios internacionales como el APEC 2015 (Filipinas), donde fui ponente para compartir la experiencia educativa Beca 18. Actualmente, estudio inglés en la Universidad de Piura.
 
URI
https://hdl.handle.net/20.500.12724/18915
How to cite
Zegarra Barraza, I. R. (2023). El rol del marketing en los centros educativos de pre y posgrado [Trabajo de suficiencia profesional para optar el Título Profesional de Licenciado en Comunicación, Universidad de Lima]. Repositorio Institucional de la Universidad de Lima. https://hdl.handle.net/20.500.12724/18915
Publisher
Universidad de Lima
Subject
Marketing
Estudios de posgrado
Educación superior
Experiencia profesional
Postgraduate studies
Higher education
Professional expertise
Collections
  • Trabajos de suficiencia profesional [1017]


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