• español
    • English
  • Politics
  • English 
    • español
    • English
  • Login
View Item 
  •   Institutional Repository ULima
  • Tesis
  • Licenciatura
  • Marketing
  • Tesis
  • View Item
  •   Institutional Repository ULima
  • Tesis
  • Licenciatura
  • Marketing
  • Tesis
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

El marketing visual de redes sociales y su relación con la intención de compra moderada por el e-wom en los consumidores de cafeterías de Lima Metropolitana

Thumbnail
Date
2025
Author(s)
Falcon Caceres, Milagros Marianella
Advisor(s)
Pendiente
Metadata
Show full item record
Abstract
Pendiente
 
Pendiente
 
URI
https://hdl.handle.net/20.500.12724/23667
Publisher
Universidad de Lima
Subject
Pendiente
Collections
  • Tesis [79]


Contact Us: [email protected]

Todos los derechos reservados. Diseñado por Chimera Software
 

 

Browse

All of RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsAdvisorsAuthors UlimaDocument typeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsAdvisorsAuthors UlimaDocument type

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us: [email protected]

Todos los derechos reservados. Diseñado por Chimera Software