Mostrando ítems 61-80 de 1037

    • Tu compañía: cortometraje sobre el olvido 

      Diaz Palomo, Alexandra Giuliana; Puente Aquije, Amarillis Arlette (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      The present project consists in the production of a short film of drama genre in web format, directed to all Peruvians, having as main target group young people from 15 to 29 years old, who in their free time surf and ...
    • Proyecto informativo: Podcast “Tribuna F” 

      Gaillour Roman, Ariana Sofia; Landa Bianchi, Alessandra (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      En los últimos cinco años hemos visto cómo el periodismo deportivo ha caído en formatos recurrentes que priorizan la emocionalidad de la historia y las opiniones de un panel de comentaristas acostumbrados a la confrontación ...
    • Manual de marca y diseño de prototipo para Linguify, una extensión de Google Chrome 

      Gálvez Zegarra, Claudia Sofía; López Linares, César Felipe (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      El presente trabajo se desarrolló en el marco de la preparación para obtener el título profesional de Licenciados en Comunicación. Se trata de dos materiales comunicativos: el Manual de marca y el Diseño del prototipo ...
    • Proyecto de producción de serie dramática: “Reyes”. Una propuesta de serie web para la plataforma YouTube. 

      Cortez Erazo, Melannie Estefania; Maurtua Lopez, Rodrigo Martin (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      The project carried out is a proposal for the production of the dramatic series "Reyes" oriented to the YouTube web platform. The project consists of a fiction series, in the drama genre with touches of suspense, in a total ...
    • Cortometraje “La acompañante” 

      Nina Mamani, Vanessa Sonia (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      The following project seeks to show a feminist activist helping women who are planning to get an abortion. This fictional story allows us to learn about the counselors, the way they work and how it affects them emotionally, ...
    • Realización del documental: “Detrás de la pantalla” 

      Iparraguirre Aguilar, Milagros Esther; Talavera Baca, Ana Graciela Elein (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      “Detrás de la pantalla” es un documental que explora cómo la investigación en la formación universitaria juega un papel fundamental en el desarrollo de habilidades transversales y cómo estas habilidades son fundamentales ...
    • Sin ellas no hay fútbol: Podcast enfocado en el fútbol femenino 

      Arenas Ruiz, Dharma Naomi; Jara Alva, Andrea Alessandra (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      After 36 years of waiting, Peru's qualification for the 2018 World Cup in Russia unleashed a true soccer fever in the country. This led the Peruvian media to create a wide range of programs and content related to football, ...
    • Plan de comunicación interna: “Campos Cultivados” 

      Fernandez Torres, Carla Cecilia; Ynca Chachi, Francis Melany (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      Campos Cultivados is an agroindustrial company that presented complications hiring temporary personnel for the 2022 harvest campaign, due to the lack of support and empathy from the different staff and support units in ...
    • Mutant Store 

      Mendoza Cabrera, Angela Patricia; Silva Cubillas, Stefany María (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      Mutant Store es una cadena de suplementos deportivos que pertenece a la organización Mazeta S.A.C, recientemente constituida para la apertura de tiendas Mutant Store. Esta cadena se lanza debido a la proyección del incremento ...
    • Realización del documental "XYZ" 

      León Garrido Lecca, Diego; Villanueva Mego, Alessandra María del Carmen (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      As one of the causes for research we find “questioning”. It is the cause-consequence relationship that is transcendental if we talk about educational quality and professional scope, since this, for the most part, is ...
    • Creación de manual de marca y de posicionamiento digital para la empresa Fumiservicios y Asociados Guva SAC 

      Cordova Pezo, Luanha Ruth; Velarde Alvarez Barrenechea, Carla Victoria (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      The Peruvian environmental sanitation company, Fumiservicios y Asociados Guva S.A.C. had a lack of visual identification and had limited digital communication. That is why, considering the characteristics of the company ...
    • Hotel Todo Incluido: Ayllu Urubamba 

      Manzanal Gambetta, Antonella del Carmen; Mujica Espinoza, Maria Jose (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      After the Covid-19 pandemic, the tourism sector in Peru was very seriously affected (Ministry of Foreign Trade and Tourism, 2020). This led many hotels to close their doors indefinitely without knowing what would come in ...
    • Caso Campos Cultivados: generación de una cultura unificada para la creación de una marca empleadora sólida y atractiva 

      Chacon Corzo, Ariana; Esquivel Sussoni, Ana Maria (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      Campos Cultivados has identified operational and cultural challenges within its organization, which include a lack of coordination between management and fieldwork, a deficiency in understanding and empathy toward the ...
    • Campos Cultivados - “Equipo Campos Cultivados: Donde juega uno, jugamos todos” 

      Garces Reyes, Kimberly Maryory; Garcia Vidaurre, Alessia Maria (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      In response to the manifestation of contracting problems, operational limitations of coordination between the workers involved, ignorance of the field worker by the "city worker" and lack of empathy towards the "temporary" ...
    • Campaña de lanzamiento para la nueva tienda de suplementos deportivos Mutant Store 

      Chimoy More, Valeria Alejandra; Cruz Liñer, Elinore Roxana (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      The present project involves creating a launch campaign for Mutant Store, a sports supplements store set to commence operations in November 2023. The plan's primary goals are to secure a 20% market share in digital channels ...
    • Campaña de lanzamiento para la nueva marca de suplementos deportivos: Mutant Store 

      Custodio Silva, Maria Fernanda; Hernandez Chacaltana, Melany Anthuaneth (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      This project consists of the creation of the launch campaign for the new brand of sports supplements: Mutant Store. This brand will arrive in Peru in November with the opening of 3 stores, a website and several e-commerce ...
    • Campaña de lanzamiento para la nueva cadena de tiendas de suplementos deportivos denominada: “Mutant Store” 

      Mariani Ezcurra, Rossina (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      The following Project, consists of the launch of the new chain of sports supplements that is part of the Company: Mazeta S.A.C: “Mutant Store” made up of products called “Mutant” which will arrive in november 2023 and ...
    • Campaña de lanzamiento para la marca: Mutant Store 

      Campos Vargas, Gabriela Martha; Palomino Ayala, Luis Gustavo Jesus (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      Mutant Store, a specialized sports supplements store, will enter the market in November 2023 with three locations in Miraflores and Surco districts. The store will exclusively sell products from the recognized foreign ...
    • Campaña de lanzamiento de Mutant Store 

      Rotta Farromeque, Renzo Duilio (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      El presente proyecto profesional implica la elaboración de una campaña de lanzamiento para "Mutant Store," una tienda de marca única que ofrecerá exclusivamente los productos "Mutant" en el mercado a partir de noviembre. ...
    • Agencia de contenido “BLINK”: prestación de servicios para el centro cultural Artescénica, Layconsa y Carusso Karaoke 

      Monzon Guillen, Ariana; Rosado Saenz, Maria Fernanda (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      Blink is a Peruvian-Arequipa “content creation” agency that offers marketing and integral communication solutions through digital creative strategies. For this work, the brand will be introduced through the social networks ...