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    • Campaña publicitaria digital para el perfil de Instagram de la marca de cerveza artesanal Alma Andina: Encuentra tu Alma Cervecera. 

      Parodi Llosa, Daniela Lucia; Penny Lecca, Michelle (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      “Encuentra tu Alma Cervecera” es una campaña publicitaria digital de reconocimiento, la cual consta de la creación de contenido audiovisual para el perfil de Instagram de Alma Andina. Esta es una empresa de cerveza artesanal, ...
    • Reducción de riesgo de desastres 

      Santana Trabucco, Eduardo Renato; Talla Barrueta, Keysi Jesuit (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      In Peru, meteorological and hydrological phenomena can generate floods, increased flows, and the activation of streams that occur regularly. These scenarios cause human and material losses, as happened with the Yaku Cyclone, ...
    • Rebranding para la marca Woowlab 

      Alzamora Esquerre, Fernanda (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      Woowlab is a venture dedicated to the sale of artisan desserts whose differential advantage is the quality of the ingredients and products, their competitive prices according to the market and differential flavor. Although ...
    • Prácticas de comunicación y construcción de liderazgos en las ollas comunes del distrito del Rímac 

      Espinoza Agramonte, Fiorella Alexandra (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      The common pots have been created as a spontaneous response to a country’s crisis, and women’s participation has been essential for keeping these communal pots active. In the context of COVID-19, common pots emerged in ...
    • Plan de comunicación: cultiva compromiso 

      Guzmán Martos, Diego Enrique (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      Given the hiring difficulties caused by the low motivation of temporary workers, the disconnection between work areas and the negative perception towards the company, an internal communication plan is proposed in order ...
    • Manual de identidad de marca: Waffles Ana María 

      Yépez Pérez del Solar, Ana Lucía (Universidad de Lima, 2020)
      Acceso abierto
      Waffles Ana Maria started in 2008 as a hobby for the owner, Ana Maria Perez del Solar, who made traditional homemade waffles for family and friends. Today, Waffles Ana Maria offers 5 different presentations with 4 different ...
    • Hotel Ayllu: la aventura ancestral del Valle Sagrado 

      Paredes Tupiño, Luis Alfredo; Sotelo Raez, Nicole (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      In the midst of a sector that still has not recovered from the ravages and great economic losses caused by the pandemic and is also on the verge of bankruptcy (Diario Gestión, 2023) due to the constant social upheavals ...
    • Emprende con Innovaul 

      Chilquillo Delgado, Keneth Mabela (Universidad de Lima, 2022)
      Acceso abierto
      Through the years, many ventures continue to be born, but few manage to sustain themselves over time. At the University of Lima, the Entrepreneurship Center (InnovaUL) was created to provide services to the entire community ...
    • Campaña de lanzamiento de Mutant Store 

      Oshiro Romero, Christian; Zegarra Tirado, Alvaro Santiago (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      This work focuses on the creation of the launch campaign for the Mutant Store chain of stores, a brand specializing in sports supplements that aims to meet the unique needs of the Peruvian consumer through a different value ...
    • Campaña de lanzamiento de la tienda de suplementos deportivos: “Mutant Store” 

      Barreda San Martin, Paul Mauricio (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      The present project consists of the launching campaign of "Mutant Store", a chain of stores that will offer high quality sports supplements, which will start operations in Lima (Peru) in November 2023; whose objective ...
    • Plan de comunicación interna para la empresa campos cultivados 

      Espinoza Salsavilca, Ariana Aylin; Fernández Moscoso, Fabricio (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      Campos Cultivados is an agro-export company founded in 1997. Currently, it is a benchmark in the export of sustainable agricultural products (ready to eat). However, there is no team feeling within the company. Operational ...
    • Creación de contenido en Instagram y desarrollo de la página web para el estudio creativo Peach 

      Alfaro Ortiz, Jimena Fiorella; Diestra Solis, Marielena Marina (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      Peach es un estudio creativo que se especializa en la construcción de identidad visual de marca, diseño, packaging y creación de contenido, mediante un punto de vista y concepto femenino. Nuestros servicios están dirigidos ...
    • Maestras del balón podcast 

      Ferrándiz Espadín, Sandra Gabriela; Pérez Alarcón, Keyla Liszt (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      The professional work aims to present the process of creation, design, and production of the project Maestras del Balón, a sports journalism podcast with a focus on both national and international women's soccer. Given ...
    • Dirección y producción del videoclip ‘Sunshine’ de la banda Alther 

      Pacheco Pérez, Andrea de Jesús; Portuguez Del Pino, John Peter (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      This project delves into the detailed production process of the music video 'Sunshine' by the band Alther, focusing on the roles of direction and production. The main objective was to capture the creative essence and unique ...
    • Campaña de lanzamiento para la cadena de tiendas de suplementos deportivos Mutant Store 

      Flores Mejia, Valeria Cecibell; Gaitán Vigo, Vivian (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      This professional work consists of the creation of the launch campaign for "Mutant Store", a new brand of nutritional supplements and fitness related products that will arrive in Peru in november. It seeks to support and ...
    • Campaña de lanzamiento de Mutant Store 

      Montedoro Navarrete, Diana Patricia; Orellana Cuyos, Andrea Paola (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      The present project consists of creating a launch campaign for Mutant Store's virtual and physical stores, an exclusive retailer of Mutant sports supplements, Canadian products. The campaign aims to achieve a 20% market ...
    • Hotel Ayllu Urubamba 

      Lavalle Solari, Maria Adela; Palomares Alva, Vivian Jesus (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      This project consists of the creation of the launch campaign for the “Ayllu Urubamba Hotel”, a new accommodation that will arrive in the Sacred Valley in December and seeks to revolutionize the tourist market in the area ...
    • La mediación parental en el uso de redes sociales de hijos adolescentes 

      Bustamante Parodi, Roxana Alejandra (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      Este estudio ha abordado el comportamiento de madres y padres con respecto a los posibles riesgos de sus hijas e hijos cuando navegan por Internet, utilizando redes sociales. El confinamiento de los estudiantes por la ...
    • Inca Kola, una mirada desde la diversidad e inclusión 

      Altamirano García, Gabrielle; Vargas Solano, Lucia Beatriz (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      El objetivo de la presente investigación ha sido reconocer las representaciones y percepciones de los conceptos de diversidad e inclusión en la campaña “La mesa está servida, pasen todos” según los usuarios de Instagram y ...
    • SMASAC, la manufacturera peruana: una experiencia del inicio de la gestión cultural 2021-2022 

      Iglesias Sanchez, Kiara Fiorella (Universidad de Lima, 2023)
      Acceso abierto
      SMASAC Laboratory is a manufacturing organization that, over its 38 years of existence, has placed its primary focus on its core activity: the production of products for its clients. However, in the pursuit of enhancing ...