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Mostrando ítems 1-10 de 129
Lanzamiento, rebranding y escalamiento de la marca Keep a Cup
(Universidad de Lima, 2023)
Acceso abierto
Keep a Cup is a menstrual cup sales company established under the RUS regime in 2016.
The company started without an identity and adapted the name of the import brand. The
first appearance of the brand was through retail ...
Manual de marca de “Sunmoon”, empresa de servicios de brand experience
(Universidad de Lima, 2023)
Acceso abierto
This work consists of the creation of the brand manual that manages to transmit the brand's value proposition and generate a powerful and attractive identity of "Sunmoon",
a consultancy dedicated to the development of ...
Lanzamiento de la marca “Flexmind”
(Universidad de Lima, 2023)
Acceso abierto
This work describes the development and launch of a social well-being brand called
"Flexmind" and the marketing strategy used to position it in the market. It also covers the
communication strategy employed to create the ...
Creación e implementación de la identidad gráfica de casa de cambio San Felipe
(Universidad de Lima, 2023)
Acceso abierto
En el presente proyecto se crearán y replantearán los principales aspectos gráficos y
conceptuales de la marca Casa de cambio San Felipe. Se hará tangible la personalidad de
esta mediante la creación de un Manual de Identidad ...
Creación de universo gráfico para la marca Solearte: manual de identidad visual y redes sociales
(Universidad de Lima, 2023)
Acceso abierto
This present communicative project consists of a series of illustrations created by the
artist Romina Jabbour to be disseminated on social networks, starting with Instagram.
The work as a whole is intended to be gathered ...
Plan de acción para Metro
(Universidad de Lima, 2023)
Acceso abierto
Metro is a Peruvian supermarket chain that has been operating since 1992. It was created by the Wong family as an alternative for housewives, having as its main attribute its low prices. In 2007, the chain was sold to the ...
Plan estratégico de posicionamiento de la marca “En forma de U”, medio de comunicación digital dedicado al club universitario de deportes
(Universidad de Lima, 2023)
Acceso abierto
El informe que se presenta tiene como objetivo establecer el proceso de posicionamiento
del proyecto En Forma de U, medio digital partidario dedicado al club Universitario de
Deportes. Se consideró la identificación de un ...
Manual de marca para la escuela de baile "Free Soul"
(Universidad de Lima, 2023)
Acceso abierto
El propósito del presente trabajo consiste en el desarrollo de un manual de marca para la escuela de baile “Free Soul”, que es una idea de negocio próxima a ser desarrollada. Dicho emprendimiento se debe iniciar con una ...
Lanzamiento de cafetería Atemporal
(Universidad de Lima, 2023)
Acceso abierto
This project consists of carrying out the launch campaign of a new chain of cafés called
"Atemporal", that is aimed at young people and young adults in Lima Metropolitana
Lima, Perú and aims to position the brand as an ...
Hotel Ayllu: la aventura ancestral del Valle Sagrado
(Universidad de Lima, 2023)
Acceso abierto
In the midst of a sector that still has not recovered from the ravages and great economic
losses caused by the pandemic and is also on the verge of bankruptcy (Diario Gestión,
2023) due to the constant social upheavals ...