Trabajos de suficiencia profesional: Envíos recientes
Mostrando ítems 101-120 de 862
-
Reducción de riesgo de desastres
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoIn Peru, meteorological and hydrological phenomena can generate floods, increased flows, and the activation of streams that occur regularly. These scenarios cause human and material losses, as happened with the Yaku ... -
Rebranding para la marca Woowlab
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoWoowlab is a venture dedicated to the sale of artisan desserts whose differential advantage is the quality of the ingredients and products, their competitive prices according to the market and differential flavor. Although ... -
Plan de comunicación: cultiva compromiso
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoGiven the hiring difficulties caused by the low motivation of temporary workers, the disconnection between work areas and the negative perception towards the company, an internal communication plan is proposed in order ... -
Manual de identidad de marca: Waffles Ana María
(Universidad de Lima, 2020)Acceso abiertoWaffles Ana Maria started in 2008 as a hobby for the owner, Ana Maria Perez del Solar, who made traditional homemade waffles for family and friends. Today, Waffles Ana Maria offers 5 different presentations with 4 different ... -
Hotel Ayllu: la aventura ancestral del Valle Sagrado
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoIn the midst of a sector that still has not recovered from the ravages and great economic losses caused by the pandemic and is also on the verge of bankruptcy (Diario Gestión, 2023) due to the constant social upheavals ... -
Emprende con Innovaul
(Universidad de Lima, 2022)Acceso abiertoA través de los años siguen naciendo muchos emprendimientos, pero pocos logran sostenerse en el tiempo. En la Universidad de Lima, el Centro de Emprendimiento (InnovaUL) fue creado para brindar servicios a toda su comunidad ... -
Campaña de lanzamiento de Mutant Store
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoThis work focuses on the creation of the launch campaign for the Mutant Store chain of stores, a brand specializing in sports supplements that aims to meet the unique needs of the Peruvian consumer through a different value ... -
Campaña de lanzamiento de la tienda de suplementos deportivos: “Mutant Store”
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoThe present project consists of the launching campaign of "Mutant Store", a chain of stores that will offer high quality sports supplements, which will start operations in Lima (Peru) in November 2023; whose objective ... -
Plan de comunicación interna para la empresa campos cultivados
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoCampos Cultivados is an agro-export company founded in 1997. Currently, it is a benchmark in the export of sustainable agricultural products (ready to eat). However, there is no team feeling within the company. Operational ... -
Creación de contenido en Instagram y desarrollo de la página web para el estudio creativo Peach
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoPeach es un estudio creativo que se especializa en la construcción de identidad visual de marca, diseño, packaging y creación de contenido, mediante un punto de vista y concepto femenino. Nuestros servicios están dirigidos ... -
Maestras del balón podcast
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoEl presente trabajo profesional tiene como objetivo presentar el proceso de creación, diseño y producción del proyecto Maestras del Balón, un podcast periodístico deportivo sobre el fútbol femenino nacional e internacional. ... -
Dirección y producción del videoclip ‘Sunshine’ de la banda Alther
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoThis project delves into the detailed production process of the music video 'Sunshine' by the band Alther, focusing on the roles of direction and production. The main objective was to capture the creative essence and ... -
Campaña de lanzamiento para la cadena de tiendas de suplementos deportivos Mutant Store
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoThis professional work consists of the creation of the launch campaign for "Mutant Store", a new brand of nutritional supplements and fitness related products that will arrive in Peru in november. It seeks to support and ... -
Campaña de lanzamiento de Mutant Store
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoEl presente proyecto consiste en crear una campaña de lanzamiento para la tienda virtual y las tiendas físicas de Mutant Store, donde se venderá exclusivamente los suplementos deportivos de la marca canadiense Mutant. ... -
Hotel Ayllu Urubamba
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoEl presente proyecto consiste en la creación de la campaña de lanzamiento del “Hotel Ayllu Urubamba”, un nuevo alojamiento que llegará al Valle Sagrado en Diciembre y busca revolucionar el mercado turístico de la zona ... -
SMASAC, la manufacturera peruana: una experiencia del inicio de la gestión cultural 2021-2022
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoSMASAC Laboratory is a manufacturing organization that, over its 38 years of existence, has placed its primary focus on its core activity: the production of products for its clients. However, in the pursuit of enhancing ... -
Creación del manual de identidad visual y campaña de rebranding por la red social Instagram para la marca Mascotel
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoMascotel is a lodging for pets founded in 2014. Despite its 9 years in the market, the brand has not managed to establish a corporate visual identity and a correct use of its Instagram account that could allow recognition ... -
Producción, realización y postproducción del videoclip "Inconsciencia" para la banda Astoria
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoEn un contexto en el que las expectativas del público son cada vez más altas, los singles musicales deben aprovechar todas las herramientas disponibles. Astoria es una nueva banda que busca lograr su lanzamiento en el ... -
Relanzamiento de la identidad visual de la marca Top 21 a través de una estrategia digital por medio de las plataformas de Tiktok e Instagram
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoEl presente proyecto profesional está basado en el relanzamiento de la identidad visual de la marca Top 21 a través de una estrategia digital por medio de sus plataformas de TikTok e Instagram. Esta marca está enfocada en ... -
Manual de marca de “Sunmoon”, empresa de servicios de brand experience
(Universidad de Lima, 2023)Acceso abiertoThis work consists of the creation of the brand manual that manages to transmit the brand's value proposition and generate a powerful and attractive identity of "Sunmoon", a consultancy dedicated to the development of ...